Inovatīvo Biomedicīnas Institūts FacebookYoyTube


 Version 1.5.15


Latviešu Русский

For English, please visit our new website www.iibt.eu

  Par mums     Pētniecība     Pakalpojumi     Ražotne     Produkti     Atlaides     Kur iegādāties produktus ?     Aktualitātes     Konkurs  
    Par mums Ražotne

Ražošanas struktūra

FitoBalt

Mūsu misija - jaunāko zinātnisko sasniegumu ieviešana drošu un efektīvu veselīga uztura produktu ražošanā,
kas arī citu valstu tirgos būtu konkurētspējīgi ilgtermiņā

Institūta ražošanas struktūra FitoBALT® vērsta uz:

  • augu izcelsmes izejvielu tradicionālu izmantošanu tēju maisījumu un augu ekstraktu kompozīciju ražošanā,
  • inovatīvu dziļās pārstrādes tehnoloģiju pielietošanu (mikrosmalcināšanu, frakcionēšanu ar ultrafiltrāciju u.c.), lai radītu garšīgus veselīga uztura premium klases produktus, kuru konkurētspēju attīstīto valstu tirgos nodrošina:
  • aktualitāte,
  • zinātniski pierādītā augsta efektivitāte
  • ātra iedarbība
  • patīkama garša
  • analogu trūkums,
  • neparasta gatava forma – pulveri dzēriena pagatavošanai, bolusi (bumbiņas), dzērieni, džems mērce.

Kosmētisko produktu ražošanai tiek izmantotas ne tikai plaši pieejamās izejvielas, bet arī oriģinālas sastāvdaļas, ar kurām ražotni nodrošina Institūts. Radītie kosmētiskie produkti tiek klasificēti kā dabīgi un hipoalerģiski.

Kvalitātes vadīšanas sistēma uzņēmumā balstīta kritisko kontrolpunktu uzraudzības koncepcijā (HACCP), kas sevī ietver ražošanas procesa posmu pastāvīgu kontroli un rādītāju analīzi:

  • izejvielu kvalitātes kontroli;
  • izejvielu ražotāju uzraudzību, tai skaitā kontroli zemnieku saimniecībās;
  • Institūta mikrobioloģiskās un bioķīmiskās laboratorijas speciālistu pārraudzību pār ražošanas procesu un gatavās produkcijas kvalitātes pārbaudi;
  • iepakojuma pilnveidošanu;
  • personāla profesionālo sagatavošanu un kvalifikācijas pilnveidi;
  • sadarbību ar valsts analītiskajām un pārraudzības institūcijām aktuālu jautājumu risināšanā;
  • kontaktus ar produkcijas patērētājiem un saņemtās informācijas analīze, lai pilnveidotu uzņēmuma produkciju un sortimentu.